Director al programului „Global Access” în cadrul grupului francez Renault, Marc Suss este cel care are în subordine atât produsele Dacia vândute în Europa cât și pe cele Renault cu prețuri reduse comercializate în țările emergente. Într-un interviu acordat publicației Automotive News, acesta a anunțat că în programul Global Access va urma „un SUV mai mare în familia Duster – Kaptur, iar în India vom lansa mai multe modele din familia Kwid”.

De asemenea, oficialul a declarat că segmentul low-cost va crește substanțial în Europa. „Puterea de cumpărare este stabilă, inflația și salariile în mare parte la fel, însă costul automobilelor crește. Mulți oameni își vor reduce pretențiile și se vor îndrepta către mașini mai ieftine”, a explicat Suss.

În privința creșterii gamei Dacia, directorul Renault Global Access Program, a preferat să susțină că gama cu șase modele este completă și că nu vor exista modele de nișă, declarație care o contrazice, parțial, pe cea de mai sus.

N.r. – Kaptur este un vehicul a cărui caroserie seamănă cu cea a modelului Captur vândut în Europa, însă modelul este asamblat pe platforma Duster. Este comercializat sub marca Renault în piețele emergente.

Citește și:

Secretele succesului gamei Dacia, dezvăluite de Marc Suss