Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) anunță că de luni, 12 decembrie, de la ora 10.00, persoanele fizice se pot înscrie în a doua etapă a Programului Rabla pentru Electrocasnice pentru selectarea voucherelor pentru laptopuri și tablete.

Bugetul celei de-a doua etape este de 10 milioane de lei, iar selecția voucherelor se face în perioada 12 decembrie 2022, ora 10.00 – 16 decembrie 2022, ora 23.59 sau până la epuizarea bugetului.

În a doua etapă, se acordă vouchere pentru achiziționarea de echipamente electrice şi electronice de uz casnic, după cum urmează: 500 de lei pentru laptopuri și 300 de lei pentru tablete.

După finalizarea etapei sau după epuizarea bugetului, va avea loc ședința Comitetului de Avizare prin care vor fi validate voucherele rezervate.

După publicarea listei persoanelor fizice aprobate pe site-ul AFM, solicitanții se vor prezenta la unul dintre comercianții validați, de unde vor achiziționa echipamentul dorit.

„Persoana fizică care a selectat un voucher în prima ediție și ulterior nu l-a utilizat, nu mai poate selecta un voucher pentru aceeaşi categorie pe parcursul aceluiaşi an calendaristic. De asemenea, persoana fizică care a beneficiat deja de un voucher dintr-o categorie nu mai poate beneficia de acelaşi tip de voucher pe parcursul aceluiași an calendaristic”, transmite AFM.

Ce trebuie să știe cei care vor să aplice

“Programul Rabla pentru Electrocasnice s-a bucurat încă de la început de un succes uriaş în rândul populaţiei, astfel că am luat hotărârea ca bugetul alocat în anul 2022 să fie cel mai mare de până acum, alocând 100 milioane pentru cele două sesiuni din acest an, cu 25 de milioane mai mult faţă de anul trecut.

Reamintim tuturor celor interesaţi să participe în program, în oricare dintre etape, că este necesar să îşi creeze un cont de utilizator. Este foarte important acest pas, deoarece prin intermediul acestui cont veţi putea selecta electrocasnicele dorite în fiecare dintre cele trei etape.

În cazul în care aveţi deja un cont de utilizator, creat în ediţiile anterioare ale programului, nu trebuie să vă creaţi alt cont, ci doar să vă autentificaţi utilizând adresa de e-mail şi parola setată de dumneavoastră. În cazul în care aţi uitat datele contului, acestea pot fi recuperate urmând paşii descrişi în aplicaţia informatică”, a declarat preşedintele AFM, Laurenţiu-Adrian Neculaescu.