Posturile presupun un nivel foarte bun de cunoaștere a limbii franceze, de minimum C1. Candidații care doresc să aplice la acest job trebuie să fie responsabili, sociabili, pozitii și să se poată exprima clar atât în scris, cât și oral. De asemenea, persoanele trebuie să aibă capacitatea de a găsi soluții la problemele care apar.

În procesul de selecție vor fi avantajați candidații care știu și limba engleză, precum și cei care au mai lucrat în domeniul servicii clienți.

După un training, persoanele selectate vor fi integrate în cadrul echipei de servicii clienți. Misiunea principală va fi să interacționeze zilnic cu clienții companiei în scris (via email sau chat) și oral (telefonic). Obiectivul este furnizarea unor răspunsuri rapide și de calitate către clienți și oferirea de soluții la problemele care pot apărea.

Salariul pentru acest job pornește de la 500 de euro pe lună și poate ajunge până la 1.000 de euro lunar. Nivelul final de salarizare va fi negociat în urma interviului.

Află AICI mai multe detalii despre jobul de asistent în relații publice și comunicare și depune-ți CV-ul dacă ești interesat.