Ca să-și crească vânzările, agențiile au fost dispuse să ofere consultanță clienților și chiar să negocieze în favoarea lor. Cosmin Marinof, directorul vânzări TUI TravelCenter prin Eurolines, estimează vânzări de aproximativ jumătate de million de euro la această ediție a Târgului, în creștere cu 40% față de ediția de primăvară din 2013.

Potrivit acestuia, în topul celor mai apreciate destinații externe pentru acest an se află Turcia, Grecia, Bulgaria și Spania, în timp ce destinațiile interne sunt conduse de litoral.

Totodată, Christian Tour a vândut vacanțe de 330.000 euro în prima zi a Târgului. Practic, potrivit datelor agenției, destinațiile cele mai căutate de turiști au fost: Grecia – Thassos, Lefkada, Corfu, Zakynthos, Creta-Chania, Turcia-Antalya. Nici circuitele prin Europa sau vacanțele tradiționale în România nu au fost neglijate.

Altfel, se vând bine și destinațiile mai îndepărtate. De exemplu, cei care vor să viziteze India vor plăti aproximativ 1.000 de euro de persoană pentru un sejur de 10 zile, în timp ce un circuit de 9 zile în China pornește de la 900 de euro.

Vizitatorii vor regăsi la Târgul de Turism al României pachete speciale pentru familii, iar copii beneficiază de până la 25% reducere la costul biletului și al cazării pentru excursiile la Disneyland Paris.

Târgul de Turism (Romexpo, București), unde sunt prezente 280 de companii din 24 de țări, a început la 13 martie și se va încheia duminică, 16 martie.