Clienţii Raiffeisen Bank plătesc lunar facturi de utilităţi sau alte servicii în valoare totală de 31,8 milioane euro, iar 63% din aceste plăţi sunt făcute pe canalele electronice – online banking, Smart Mobile, ATM, direct debit şi Multicash (accesibil persoanelor juridice).
 „Anul 2011 a marcat clar schimbarea preferinţei clienţilor spre utilizarea canalelor electronice pentru efectuarea de plăţi facturi. Este rezultatul campaniilor de promovare desfăşurate de bancă, corelat cu investiţiile constante în lansarea de servicii noi, moderne pentru a permite economia de timp şi o interacţiune simplificată cu banca” a declarat Florentina Stilu, director Cash Management.

Anul trecut Raiffeisen Bank a introdus plata facturilor direct la ATM, serviciu care interconectează cei peste 1.400.000 de deţinători de carduri de debit cu furnizorii principali de utilităţi de pe piata românească. La începutul anului 2012, banca a relansat Mobile Banking, într-o versiune mult îmbunătăţită – "Smart Mobile", care include şi funcţionalităţi pentru plata facturilor la utilitati. Folosind canale electronice pentru plăţi, clienţii beneficiază de costuri reduse, câştigă timp şi îşi planifică mai bine cheltuielile lunare.

Raiffeisen Bank are o reţea de 542 de agenţii în toată ţara care deservesc aproximativ două milioane clienţi persoane fizice, 100.000 de IMM-uri şi peste 6.800 corporaţii mari şi medii. Banca are o reţea de peste 1.100 de ATM-uri şi peste 10.000 de EPOS-uri.