Potrivit analizei, 53% dintre clienţii români optează pentru achiziţia capacelor care acoperă doar spatele telefonului. În acest caz, bugetul mediu alocat de către un cumpărător este 80 de lei.

În ceea ce priveşte protecţia ecranului, românii aleg în număr tot mai mare sticla temperată, în detrimentul foliilor din plastic, afirmă QuickMobile.ro, autorul studiului. Astfel, peste 90% dintre clienţii QuickMobile cumpără protecţii pentru ecran din sticlă temperată, iar restul aleg folii din plastic. Protecţiile din sticlă temperată, pentru care clienţii alocă un buget mediu de 60 de lei, au următoarele avantaje: nu afectează calitatea culorilor afişate de ecran, se dezlipesc mai greu, nu prind aer sub ele şi oferă o rezistenţă sporită în caz de şocuri.

Pe de altă parte, husele tip agendă sunt preferate de 38% dintre clienţi, iar bugetul mediu alocat pentru acest tip de produs este de 70 de lei.

Totodată, în privinţa alegerilor accesoriilor pentru protecţia telefoanelor, bărbaţii optează în special pentru huse din piele, simple, elegante şi de culoare neagră, iar femeile pentru cele din categoria de lux, cu design deosebit şi în culori la modă.

Conform statisticii, doar 7% dintre utilizatori preferă să nu folosească accesorii de protecţie pentru telefoane.

QuickMobile este activ pe piaţa din România de 10 ani, devenind la ora actuală unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi şi accesorii din ţară. Portalul s-a extins pe piaţa internaţională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene.

SURSA: Agerpres