Agenția susține că ”situația fiecarui turist (rezervare) va fi tratata in mod individual, existand posibilitatea ca o parte din aceștia sa poata efectua sejururile contractate, în functie de avansurile platite catre furnizori și achitarea integrala din partea turistului/agenției revânzătoare”.

”Este posibil să existe modificari sau anulari in programul de calatorie, de aceea, dorim sa ne asiguram ca sunteți informati corect cu privire la statusul rezervarii dvs. și sa reverificati cu agentia de turism daca rezervarea dvs. poate fi onorata, astfel: pentru turiștii directi ai agentiei corespondenta se va tine pe adresa de e­ mail iancu@kusadasi.ro, iar cu agențiile partenere/revanzatoare pe adresa parteneri@kusadasi.ro”, mai precizează Kusadasi SRL.

Ar putea fi o imagine cu text

În urma acestui anunț, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a anunțat că a deschis joi, 20 iulie, o acțiune de control la sediul agenției.

„Agenția de turism Kusadasi beneficiază de instrumente de garantare în valoare de 300.000 euro, care pot fi accesate după declararea, în instanță, a insolvenței. Precizăm că societatea comercială menționată a depus, la data de 14 iulie a.c., o cerere de deschidere a procedurii generale a insolvenței, cu posibilitate de reorganizare a activității. În prezent, agenția de turism Kusadasi are în derulare aproximativ 500 de pachete de servicii de călătorie. Potrivit declarațiilor reprezentanților agenției de turism, toate plecările, până la data de 24 iulie a.c., sunt ferme și confirmate. În continuare, situația fiecărui turist (rezervare) va fi tratată în mod individual”, arată Ministerul.

Ulterior, agenția de turism a transmis un punct de vedere în care arată că este în căutarea de soluții pentru a onora contractele.

„Din respect pentru turiști și în deplină înțelegere a situației, facem tot posibilul să depășim acest moment, inclusiv cu ajutorul colegilor din piață (cărora le mulțumim pe această cale pentru solidaritate).  Îi asigurăm pe turiști de transparență; analizăm fiecare rezervare în parte și căutăm cele mai bune soluții pentru a onora contractele. Activitatea se va desfășura online, iar corespondența se poate face astfel: pentru turiștii direcți la adresa de e-mail iancu@kusadasi.ro, iar pentru agențiile partenere/revânzătoare parteneri@kusadasi.ro. Se va răspunde punctual, fiecărei cereri, în ordinea plecărilor. Agenția de Turism Kusadasi a depus cerere de reorganizare a activității deoarece trecem printr-o perioadă dificilă din punct de vedere financiar. Suntem o agenție cu experiență de 25 ani. Ultimii 3 ani au fost intenși, cu multe provocări pentru domeniul serviciilor turistice. Nu abandonăm și vrem să găsim soluții pentru această situație”, arată compania.

Ar putea fi o imagine cu text care spune „AVEM NEVOIE DE AJUTORUL COLEGILOR PENTRU TURIȘTII NOȘTRI Deși nu am dorit să ajungem aici și ne uptăm să onorăm contractele, avem nevoie de ajutor. Nu pentru noi, ci pentru turiștii noștri pentru care avem plătite avansuri la cazări cu early booking și este păcat să se piardă rezervările. Cedăm contractele și situațiile plăților făcute la hotel către cine dorește să ajute, să dea o mână de ajutor turiÈtilor. Dorim să arătăm că prin solidaritate și transparență putem salva concediile familiilor. Dacă doriți să ajutați, vă rugăm să ne scrieți la adresa adresa ajutor@kusadasi.ro.”