Restaurantele Subway din România, parte a celui mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, sunt printre cele mai aglomerate din întreaga rețea Subway la nivel european. Anul trecut, media de clienți din cele 40 de unități Subway din țara noastră a fost cu 74% mai mare decât media europeană, rezultat ce a contribuit la avansul puternic al profitului pe 2019.

Meniurile gustoase, proaspete și variate i-au convins pe oaspeții restaurantelor Subway România să încerce cât mai multe produse, astfel că valoarea bonului mediu a crescut cu 14% în 2019 comparativ cu anul anterior.

“2019 a fost un an de excepție pentru Subway România: profitul a urcat semnificativ, stimulat de cererea crescută de produse, dar și de adoptarea unui design nou în restaurantele noastre, atractiv și foarte prietenos cu clienții. Avem cea mai bună și profitabilă piață din regiunea Europei Centrale și de Est și una dintre cele mai profitabile din Europa, ocupând locul al patrulea, după Islanda, Luxemburg și Lichtenstein. În medie, profitul înregistrat în restaurantele din România a fost cu 99% mai mare față de media europeană”, a declarat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.

Anul trecut, Subway România s-a concentrat pe optimizarea afacerii, ceea ce a dus la creșterea cu 18%, în medie, a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, în timp ce profitul brut a înregistrat un avans de 25% în perioada analizată.

“Le-am promis clienților noștri experiențe culinare deosebite în locații îndrăznețe, complet digitalizate și ne-am ținut de cuvânt. Vom continua planurile de redecorare a restaurantelor Subway, după ce în 2019 am extins conceptul Fresh Forward Décor în București, Pitești, Cluj-Napoca și Iași. Este felul nostru de a le mulțumi oaspeților pentru că aleg produsele proaspete și gustoase din meniul Subway”, a declarat Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara București-Ilfov.

Pe lângă strategia solidă de business care a contribuit la succesul rezultatelor obținute, în 2019 compania s-a concentrat și pe campanii de responsabilitate socială prin care Subway a dorit să le mulțumească comunităților locale și să-și arate recunoștința față de acestea pentru susținerea acordată în dezvoltarea pe piața locală. Astfel, în 2019, prin inițiativa Subway World Sandwich Day, dezvoltată în parteneriat cu ONG-urile O Masă Caldă și Banca pentru Colectarea și Distribuția Alimentelor, peste 4.000 de sandwich-uri au fost donate celor peste 3,500 de beneficiari din București și Cluj-Napoca. O altă inițiativă cheie a fost Ziua Donatorului de Sânge, realizată în parteneriat cu Institutul Național de Hematologie Transfuzională Prof. Dr. C. T. Nicolau, centrele de transfuzie din București și din țară, Asociația React și Adevărul Holding, prin intermediul căreia Subway a oferit o recompensă fresh și gustoasă celor peste 2.000 de donatori de sânge din 15 orașe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Timişoara, Oradea, Suceava, Sibiu, Alba-Iulia, Braşov, Arad, Deva și Focşani.

Planurile pentru 2020 ale Subway România vizează atât expansiunea rețelei, prin deschiderea de noi restaurante, cât și optimizarea acesteia, prin investiții în remodelarea sub conceptul Fresh Forward Décor a restaurantelor existente. Mai mult, Subway va continua să își dezvolte meniul, astfel încât să poată oferi oaspeților săi experiențe culinare deosebite, dar și să lanseze inițiative de responsabilitate socială, prin care să susțină comunitățile locale și să întoarcă o parte din ajutorul pe care acestea îl oferă companiei în fiecare zi.


Te-ar putea interesa și: