Site-ul www.unica.ro a fost relansat azi. Este primul proiect al Diviziei Online a grupului Ringier. Unica.ro îşi propune să devină un portal dedicat femeilor, având o componentă editorială puternică, dar şi platforma 2.0 pe care se va construi viitoarea comunitate socială unica.ro.

O echipa dedicată de 12 redactori va actualiza zilnic (chiar şi pe parcursul week-endului, după cum subliniază Andreea Georgescu, cea care conduce în prezent această echipă) portalul al cărui obiectiv este să devină referinţă în segmentul pe care îl vizează – femeile.

unica.ro îşi propune să se diferenţieze de concurenţă prin actualitatea materialelor, dar şi prin faptul că echipa editorială va produce conţinut adaptat femeilor din România – ceea ce de altfel reprezintă şi unul din diferenţiatorii puternici ai revistei.

Un indicator important prin care echipa doreşte să evalueze succesul site-ului este construirea unei comunităţi cât mai mari şi cât mai active. De aceea, schema organizaţională include un coordonator al acestei secţiuni, precum şi doi moderatori. Pentru a stimula creşterea pe forum şi comunitate, unica.ro a creat un sistem de recompensare prin puncte de reputaţie care pot fi convertite în premii.

Lansarea oficiala va avea loc astăzi, 26 octombrie şi va fi insoţită de o campanie de promovare desfăşurată în online, print şi outdoor. Pilonul promovării este constituit de un concurs dotat cu premii numeroase (cel puţin un premiu pe oră şi marele premiu în valoare de 10.000 lei pe lună) care se va desfăşura pe parcursul a două luni. Utilizatoarele portalului sunt invitate să trimita fotografii cu ceea ce le reprezintă iubesc. Proiectul de relansare a unica.ro a fost demarat în aprilie-mai.