"Francezi şi europenii petrec, în medie, două ore pe zi în maşină. Directorul grupului Challenges, Claude Perdriel, şi CEO-ul Renault, Carlos Ghosn, împărtăşesc aceeaşi convingere, că dezvoltarea automobilelor conectate şi autonome va permite utilizatorilor să aibă la dispoziţie mai mult timp pentru a face alte activităţi atunci când sunt în maşină", a explicat Renault într-un comunicat, transmite Agerpres.

Nu au fost oferite niciun fel de informaţii cu privire la preţul tranzacţiei. Un purtător de cuvânt de la Renault a apreciat că tranzacţia ar urma să se finalizeze în prima parte a anului următor. 

Grupul Renault ar urma să devină acţionar minoritar la Challenges cu ocazia unei majorări de capital care va fi derulată la grupul de presă, care în prezent regrupează cinci reviste (Challenges, Sciences & Avenir, La Recherche, L?Histoire şi Historia). La finalul operaţiuni de majorare de capital, care este preconizată să se deruleze la începutul lui 2018, Claude Perdriel va rămâne acţionar majoritar cu 60% din capital. 

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.