Constructorul auto francez Renault a lansat o gamă proprie de anvelope, sub marca Motrio, fiind primul producător de automobile care intră pe acest segment al pieţei europene, a anunţat, joi, compania.

„Pneurile din gama Motrio reprezintă o ofertă alternativă la mărcile cu tradiţie existente pe piaţa auto din România, la un preţ foarte competitiv. În prezent, Renault pune la dispoziţia clienţilor o gamă formată din 20 de dimensiuni de pneuri, care acoperă 80% din parcul Dacia şi Renault”, se arată într-un comunicat al constructorului.

Lansarea anvelopelor Motrio face parte dintr-un proiect al grupului Renault care presupune comercializarea unei game noi de piese de întreţinere şi uzură oferite ca alternativă la piesele de origine.

Disponibile tot sub marca Motrio, aceste piese pot fi achiziţionate din reţelele Dacia şi Renault, gama urmând să se îmbogăţească progresiv pe parcursul anului 2010.

SURSA: Mediafax