Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Retail

Remix Second Hand anunță servicii noi pentru utilizatorii din România

Autor: | | 0 Comentarii | 248 Vizualizari

Ce poți face cu hainele noi sau aproape noi pe care nu le mai porți sau pe care nu le-ai purtat niciodată? Retailerul online Remix Second Hand, prezent în mai multe țări, printre care și România, a anunțat noi servicii pentru utilizatori.

În primul rând, aceştia primesc înapoi articolele vestimentare care nu au fost acceptate în urma procesării de către echipa Remix. Anterior, utilizatorul putea face acest lucru doar dacă solicita preluarea REmix bag-ului de către curier. Apoi, a fost introdusă şi opţiunea prin care utilizatorul poate să modifice preţul fiecărui produs aprobat prin reducerea sau creşterea acestuia cu până la 30%.

Ideea Remix Second Hand este de a oferi o a doua şansă hainelor. Iniţiativa îi vizează pe toţi cei care au articole vestimentare şi accesorii frumoase în şifonier, dar pe care nu le mai poartă sau pe care nu le-au purtat vreodată dintr-un motiv sau altul, iar oferirea lor drept cadou, donarea sau revânzarea acestora este o sarcină dificilă şi consumatoare de timp. În plus, prin acest serviciu poţi obţine un buget suplimentar pentru hainele care doar stau aşezate în raft sau pe umeraş, fără a fi folosite.

Mecanismul este foarte de simplu: soliciţi un REmix bag prin intermediul profilului de pe remixshop.com, ce va fi livrat gratuit; îl umpli cu articole de îmbrăcăminte care se încadrează criteriilor descrise pe site; îl trimiţi înapoi către Remix, din nou gratuit; articolele vor fi sortate şi evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate şi publicate spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din preţul de vânzare, pe care apoi îl pot primi în contul bancar sau îl pot consuma în magazonul online.

În octombrie 2012, compania s-a lansat în Bulgaria cu aproximativ 1000 de produse. Aproape 5 ani mai târziu, în iulie 2017, retailerul online uploadează zilnic 15.000 de produse şi menţine o ofertă de cel puţin 100.000 de produse ce provin de la 5.000 de branduri. De la lansare, veniturile companiei au crescut anual de 3.5 ori. Acum doi ani, compania a primit o investiţie de 8 milioane de euro de la Mezzanine Management, unul dintre cele mai importante fonduri de investiţii din Europa Centrală şi de Est.

Extinderea către noi pieţe a început în 2014 cu Grecia şi România. A continuat în Polonia în 2015 şi Ungaria, Slovacia şi Cehia în 2017.

 

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.