Acţionarii real,- Hypermarket România au aprobat la sfârşitul lunii mai majorarea capitalului social al companiei cu aproximativ 40 de milioane de euro, până la valoarea de 231 milioane de euro, potrivit unui anunţ al reţelei de hipermarketuri.

Creşterea de capital s-a efectuat prin majorarea valorii nominale a părţii sociale la 4.677 de lei.

real,- Hypermarket România a anunţat în luna aprilie că intenţionează să-şi extindă reţeaua cu două-trei magazine în fiecare an, având un buget anual de investiţii de 80 de milioane de euro.

Până în prezent, compania a investit 555 milioane euro în cele 25 de unităţi pe care le deţine la nivel naţional.

Compania intenţionează să îşi extindă şi portofoliul de mărci proprii, de la circa 2.000 pe care le are în prezent.

În 2009, real,- Hipermarket România a înregistrat vânzări de 671 milioane euro, fără TVA, în creştere cu 5,2% faţă de anul precedent.

Grupul Metro, din care face parte real,-, mai este prezent pe piaţa românească prin intermediul reţelei de magazine cash&carry Metro.

SURSA: Mediafax