Noul magazin Profi, situat pe strada Transilvaniei la nr.5 (în spaţiul fostului magazin miniMax din localitate), are o suprafaţă de vânzare de 1.196 de metri pătraţi și peste 5.000 de produse în rafturi.

Anul acesta, retailerul s-a relansat din discounter – cum era poziţionat când a fost cumpărat, în 2009, de fondul de investiţii Enterprise Investors -, în rețea de magazine de proximitate şi a preluat, în februarie, reţeaua de şase magazine Al Comsib din Sibiu.

Rom Food a realizat, în 2011, o cifră de afaceri de 1,041 milioane de lei, în creştere cu 29% faţă de 2010. În prezent, actuala structură a managementului pregăteşte chiar o listare la una dintre bursele de la Bucureşti, Viena sau Varşovia. Reţeaua Profi are acum, în România, 116 magazine, din care cumpără, zilnic, circa 120.000-160.000 de clienţi.

Profi este a patra cea mai extinsă reţea de comerţ modern din România, după lanţurile Lidl (140), Penny Market (130) şi Mega Image (128).