După ce anul trecut a vândut 40.000 de sticle de vin, adică peste 90% din producție, compania speră ca anul acesta să tripleze numărul de sticle vândute după ce a lansat șapte noi vinuri premium.
”Cea mai mare parte a vinurilor s-au vândut prin HoReCa, adică prin 50 de restaurante și 30 de vinoteci. 30% din sticle au fost utilizate drept cadouri de companii, iar 25% de podgoria Dealu Mare pentru musafiri”, a spus Walter Friedl, patronul companiei.
Noile sortimente lansate acum de firmă sunt Fetească Neagră 2010, Merlot 2010, Blaufraenkisch 2010, Pinot Noir 2010, Sauvignon Blanc Reserva 2010, Chardonnay Reserva 2010 și Rosé Riviera 2011.
”Un vin special este cel rose, destinat îndeosebi doamnelor pentru serile de vară la terasă”, a spus Friedl.
Potrivit patronului companiei, în 2012, LacertA Winery își propune să vândă 150.000 de sticle de vin în România, de trei ori mai mult decât anul trecut, și estimează o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro. Prețurile vinurilor în magazinul de la Dealu Mare rămân aceleași ca în 2011 – între 39 si 69 de lei.
Deși piața românească rămâne prioritară, conducerea companiei vizează și exportul. ”Țările europene sunt interesate de vinurilor noastre și deja am exportat puțin în Franța, dar știu că vinurile din România au mare trecere în Germania și Austria. Căutat este vinul roșu”, a arătat Friedl.
Firma a început activitatea în România în anul 2011, în urma unei investiții de șapte milioane euro în podgoria Dealu Mare, Fințești (Buzău).