PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 9,5%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit doar 3,7%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 3,4% din spectatorii din această categorie de vârstă.

Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat serialul Las fierbinți, însă asul din mânecă a fost meciul de fotbal dintre Lituania și România. În același timp la Antena 1 rula emisiunea Ultimul trib: Madagascar, iar la Kanal D era show-ul Exatlon.

Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 a înregistrat o cotă de 0,7% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani, fiind lider de audienţă. Pe locul doi a fost Digi 24 cu un rating de 0,5%, urmată de Realitatea TV, cu o cotă de 0,4%, şi pe ultimul loc, la egalitate, România TV şi B1 TV, cu câte 0,2% fiecare.

La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,7%, Antena 1 – 1,8%, iar Kanal D – 1%.