In saptamana 24 – 30 mai a.c., sondajul de audienta CSOP efectuat pe intervalul orar 7.00 – 24.00 arata ca bucurestenii in varsta de peste 11 ani au ascultat in primul rand programele postului Radio Romania Actualitati. Acesta a inregistrat o cota de piata de 29%. Dar lupta acerba pe piata bucuresteana se da intre posturile particulare, care traiesc din publicitate si sunt „concepute” pentru a se adresa unor anumite segmente de ascultatori. In acest sondaj, ce a avut drept tinta intreaga populatie a Bucurestiului in varsta de peste 11 ani, Pro FM are o cota de piata de 21%, cu cinci procente mai mare decat eternul sau rival, Radio Contact, si cu sapte procente mai mult fata de ambitiosul Radio 21. E posibil ca memoria sa ne insele, de aceea, cu rezerva de rigoare, credem ca este cea mai mare diferenta inregistrata in acest an pe piata radiourilor din Capitala.
Sondajul CSOP care se refera la populatia cu varste cuprinse intre 11 si 40 de ani, cu orele de ascultare 7.00-23.00, indica faptul ca Pro FM a avut o cota de piata de 27%, in timp ce Radio Contact a avut 20%, Radio 21 – 19% si Radio Romania Actualitati – 13%. Explicatia acestei „explozii” ProFM consta in politica de promovare a postului. Pro FM n-a pierdut nici o ocazie pentru a pune la cale tot felul de evenimente. Mai mult sau mai putin inspirate. (Autorul acestor randuri nu se numara printre fanii postului!) De la 1 noiembrie 1998, cand Andrei Gheorghe a fost numit in functia de director executiv la Pro FM Bucuresti, evenimentele create de aceasta statie s-au derulat cu o viteza ametitoare. Andrei Gheorghe si echipa sa au reconstruit imaginea postului cu un singur cuvant inscris pe drapelul lor: creativitate! La aceasta ora, Pro FM poate fi considerat drept cel mai creativ post din Capitala.
Ramane de vazut care va fi replica posturilor concurente in cursa de urmarire a Pro FM.