Noi piețe

Producător de dermatocosmetice cu un extract unic de nămol sapropelic, Pellamar a țintit până acum piețele de nișă ale consumatorilor de cosmetice. Compania anunță o schimbare de strategie, urmând să introducă produse cosmetice care până acum erau considerate specifice piețelor de specialitate în rândul produselor mass market. Astfel, prin gama Biome, cu 9 produse în componență, producătorul român speră să acceseze noi conturi de retail, urmărind majorarea volumului. 

În trend

Gama Biome este disponibilă în trei variante: pentru ten sensibil, pentru ten normal și pentru gras, având fiecare în componență o apă micelară, o cremă și un serum fiecare cu beneficii pentru tipul de ten căruia îi este dedicat produsul. Studii recente au arătat că pe suprafața pielii pe care omul modern face tot posibilul să o dezinfecteze se găsesc milioane de bacterii. În cazul pielii sănătoase, bacteriile se află în echilibru, în momentul în care apar probleme pe suprafața pielii, ele sunt cauzate de un dezechilibru, iar prebioticele reprezintă hrana pentru bacteriile care luptă împotriva patogenilor pentru sănătatea pielli. Tocmai de aceea, produsele Biome au beneficii specifice fiecărui tip de ten: o cremă calmantă pentru tenul uscat, o cremă matifiantă sau un serum detoxifiant pentru tenul gras, de exemplu. 

De la nișă la mass market 

Produsele cosmetice cu prebiotice au fost considerate până acum produse cult de îngrijire personală, disponibile doar în magazine de nișă. Remarcând însă predispoziția consumatorilor crescândă pentru produse profesionale sau infuzate cu principii de cosmetică profesională, Pellamar Cosmetics a decis să atace piața produselor de larg consum cu această gamă cu prebiotice, structurată după principii de nișă, atât prin formulă cât și prin designul ambalajelor. Prin gama Biome, Pellamar speră să ajungă pe rafturile retailerilor de masă. Deși piața cosmeticelor este împărâțită în linii mari între câțiva jucători internaționali, Pellamar crede că prin formule unice, inovație, branding adecvat și educarea publicului către mărci locale, producătorii mici și medii pot supraviețui concurenței. 

 

Prezență internațională

“Am remarcat și la nivel internațional orientarea publicului consumator de cosmetice către branduri mai mici, de nișă, indie brands așa cum le numește industria. Suntem prezenți deja în câteva țări și sperăm ca prin inovația Biome să putem accesa și mai multe piețe, considerând exportul una dintre mizele dezvoltării noastre” declară Miruna Codeanu, Manager Comercial al Pellamar. Pellamar pariază și pe online, sperând ca la nivel european, politicile de unificare a piețelor să aducă beneficii comerțului din statele membre, astfel încât să poată permite de exemplu tuturor comercianților să obțină prețuri cât mai bune de transport pentru clienții europeni. Prețurile produselor Biome sunt între 25 și 41 de lei. 

Te-ar putea interesa și: