Electroalfa, compa­nia clasată pe po­zi­ția a doua în această categorie are o ex­perienţă vastă pe piaţa românească. În cei 25 de ani de activitate, a investit continuu în dezvoltarea şi creşterea capacităţii de producţie. „Ne dorim să continuăm implementarea proiectelor strategice în cadrul companiei şi sperăm ca rezultatele pe care le vom obţine să ne permită să ne aflăm şi în viitor într-o companie atât de selectă precum cea din această seară“, a declarat Cristian Bugheanu, director al diviziei Antrepriză din cadrul Electroalfa.

 

 

 

 

 

 

 

Premiul al treilea a mers către compania Oil Energy Trading/ Tiriac Energy, un ju­­cător intrat de curând pe piaţa de distribuţie a carburanţilor, care îşi propune ţinte măreţe, respectiv să ajungă, în scurt timp, la 200 de staţii.

 

„Suntem încă la început. Ne dorim ca în următorii trei ani să ajungem la 200 de staţii. Românii au nevoie de o reţea românească de carburanți, o alternativă la corporaţiile care domină piaţa de petrol. Ne dorim ca noi să fim acea rețea“, a declarat Remus Hîrceagă, Managing Director Oil Energy Trading.