Bancpost introduce reţeaua de Agenţi de Vânzare Directă (AVD), un nou canal de distribuţie care aduce produsele bancare la uşa clienţilor săi persoane fizice. “Noua forţă de vânzări va aborda piaţa în mod pro-activ, va asista clienţii în spaţiile selectate de către aceştia şi va oferi suport personalizat pe durata întregului proces de achiziţie a produselor, de la alegerea celor mai potrivite soluţii financiare până la pregătirea documentelor şi obţinerea aprobărilor necesare. Astfel, clienţii vor beneficia de economie de timp, confort, asistenţă profesională şi soluţii financiare personalizate.”, explică un comunicat al băncii. Prima fază de implementare a demarat deja, prin integrarea noului canal în arhitectura băncii şi prin desfăşurarea de traininguri intensive dedicate forţei de vânzări, în timp ce prima echipă AVD va fi activă în Bucureşti până la sfârşitul anului.

Pe parcursul lui 2014, reţeaua va fi extinsă rapid pe teritoriul întregii ţări, cu scopul de a dezvolta o reţea bine echilibrată de 200 de AVD în cele mai importante oraşe. Canalul de distribuţie AVD se va axa pe produse de creditare de consum şi carduri de credit, ca produsele cele mai relevante pentru publicul ţintă, dar permite o mare adaptabilitate a portofoliului, pe măsură ce piaţa o va cere. “Reţeaua Bancpost de Agenţi de Vânzare Directă reprezintă o nouă componentă în sistemul nostru multi-canal, un serviciu mobil şi personalizat de înaltă calitate, la îndemâna clienţilor în locul şi momentul în care aceştia sunt disponibili”, a declarat  Kyriakos Xydis, vicepreşedinte executiv Bancpost.

Focus pe canale moderne de vânzare

Bancpost trece printr-o schimbare importantă de strategie. Banca se va conecntra pe viitor cu precădere pe canalele moderne de vânzare lăsând agenţiile şi sucursale pe locul al doilea.  “Bancpost se va concentra în perioada următoare pe extinderea şi reconturarea soluţiilor sale multi-canal. Pregătim lansarea serviciului de Mobile Banking în primul trimestru al anului 2014, care va cumula funcţionalităţile oferite de aplicaţia de Internet Banking şi de site-ul băncii printr-o platformă dedicată dispozitivelor mobile. În plus, vom include noi facilităţi de plată în sistemul de APS-uri şi vom lansa o nouă versiune a site-ului principal, cu design şi funcţionalităţi îmbunătăţite.”, a adăugat Kyriakos Xydis.