Luxul se vinde bine în România chiar dacă țara se află în plină criză. Dovada sunt sutele de vehicule premium și zecile de mașini de lux comercializate în prima parte a anului. Ca urmare Porsche Inter Auto România anunță din nou finalizarea construcţiei noului centru auto din Bucureşti, zona Pipera, dedicat mărcilor premium și de lux ale grupului Volkswagen – Audi, Porsche, Bentley şi Lamborghini.
Complexul are o suprafaţă de 10.000 mp construiţi, pe un teren de 50.000 mp. Construcția a fost amânată iniţial pentru schimbarea constructorului, apoi pentru că au apărut probleme cu respectarea unor norme antiseism și, în ultima fază, pentru că oficialii Porsche România au preferat să aștepte revenirea pieţei auto.
“Vom avea în curând ocazia să punem la dispoziţia clienţilor noştri un showroom exclusivist, dotat la cele mai înalte standarde, cu adevărat reprezentativ pentru mărcile de top ale Concernului Volkswagen”, spune Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto Romania. “Este o investiţie complexă şi de durată, pe care ne bucurăm să o finalizăm într-o perioadă în care piaţa auto are încă mult de recuperat, dar are o evoluţie bună pe segmentul de lux”.
Deschiderea noului centru auto, dedicat exclusiv mărcilor de lux, este planificată pentru primul trimestru al anului viitor şi va determina o regrupare a spaţiului de expunere şi vânzare deţinut de companie în partea de nord a capitalei. Astfel, mărcile de volum ale grupului Volkswagen vor fi expuse în cadrul dealership-ului Porsche Bucureşti Nord, în timp ce Audi şi Porsche vor fi reprezentate, alături de Bentley şi Lamborghini, în noul spaţiu. Acesta va cuprinde şi un showroom de autoturisme rulate de lux, comercializate prin Weltauto, dar şi parcări extinse şi ateliere de service dedicate mărcilor respective.
“Noua organizare a mărcilor reflectă mai bine segmentarea portofoliului nostru, acordând, de exemplu, un spaţiu de expunere adecvat tuturor modelelor Audi sau modelelor Porsche care urmează să se lanseze anul viitor – Cayman şi Macan”, explică Dana Cortina. “Odată cu apariţia modelului Macan, care are şanse să devină un best-seller, preconizăm că, până în 2015, volumul de automobile marca Porsche vândute se va dubla, aşa încât am considerat că vom avea nevoie de expunere şi prezentare extinsă atât pentru acestea, cât şi pentru celelalte mărci de lux ale grupului.”
Porsche Inter Auto a primit finanțarea necesară finalizării investiției și a început lucrările necesare de amenajare pentru viitorul centru auto. Compania face parte din Porsche Inter Auto GmbH & Co KG, reţeaua globală de retail a Holdingului Porsche din Salzburg. Reţeaua PIA comercializează, prin intermediul celor cinci centre auto, automobile Volkswagen, Skoda, Audi şi SEAT. Porsche Inter Auto este și importator şi distribuitor exclusiv pentru mărcile Bentley, Lamborghini și Porsche în România.