"În Cehia, Germania şi Polonia, plăţile prin sisteme de online banking sunt de două ori mai populare decât cele efectuate prin carduri. În ţări precum Marea Britanie, Franţa, Spania, Irlanda şi Italia, cardurile rămân cea mai populară modalitate de plată. În România, plata cu cardul rămâne metoda de plată preferată de români, în timp ce plata cu cardul în rate devine din ce în ce mai populară. În primele luni ale anului trecut, peste 15% din totalul tranzacţiilor online au fost realizate cu un card în rate', a declarat Marius Costin, country manager PayU România. 

Conform unui raport european, nivelul de încredere al consumatorilor în magazinele online locale a crescut cu 12 procente. 

"Şi în România, încrederea consumatorilor în magazinele online şi în furnizorii online de servicii a crescut constant în ultimii 5 ani. Românii înţeleg din ce în ce mai bine beneficiile plăţilor online. În primele 9 luni ale anului, s-au realizat cu 37% mai multe tranzacţii online comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Valoarea acestora a ajuns la aproximativ 1,9 miliarde de lei, cu 44% mai mult faţă de perioada ianuarie-septembrie 2016', mai spune oficialul PayU România. 

Potrivit comunicatului, în România, ponderea numerarului în tranzacţii se ridică în prezent la peste 40%, cu aproximativ 20 de procente mai mică faţă de ultima perioadă analizată (2011). 

AGERPRES