Valoarea raportată de companiile care au participat la toate cele 4 ediţii din 2012 şi 2013 ale studiului a crescut cu 7% în al doilea semestru al anului trecut faţă de aceeaşi perioadă din 2012. În semestrul al doilea din 2013, industriile de telecom, servicii financiare şi auto au condus detaşat în topul investiţiilor în publicitatea online.
„Evoluţia consistentă a publicităţii online în semestrul al doilea din 2013  trebuie pusă în contextul accelerării creşterii economice generale a ţării şi dă motive de optimism pentru debutul unei noi etape de creştere, atât de necesară, mai ales pentru publisherii locali, greu încercaţi în confuntarea cu giganţii globali. Speram ca online-ul să reprezinte primul segment care iese din criza ce afectează de câţiva ani întreaga industrie de media şi publicitate din ţara noastră şi să stimuleze revenirea celorlalte segmente ale pieţei”, a declarat Bogdan Belciu, Partener, PwC România.