“Producătorii de televizoare s-au grăbit să lanseze televizoare 3D, însă au uitat că televizorul este un instrument de vizualizat conţinut. Oamenii vor cumpăra televizoare 3D când vor avea ce să privească, iar în 2010 pur şi simplu nu a existat destul conţinut 3D”, a declarat Paul Gray, director la DisplaySearch.
Conform datelor DisplaySearch, doar 4% din televizoarele cu diagonala mai mare de 40 de inch (101 cm) livrate au avut capabilităţi 3D.
În ciuda acestor date, cei de la DisplaySearch, estimează că anul acesta vor fi livrate 18 milioane de televizoare 3D şi 91 de milioane peste numai trei ani.
Posturi 3D
În Franţa, postul de televiziune Canal Plus a lansat un canal 3D care va începe să emită anul acesta. În Marea Britanie, BSkyB a lansat în septembrie Sky 3D, care transmite 3D meciurile din Premier League, iar în SUA canalul sport ESPN transmite deja 3D.
Discovery va lansa un canal 3D în prima parte acestui an, în Statele Unite ale Americii, urmând ca ulterior noua televiziune să fie distribuită la nivel internaţional.
Eurosport, care este controlat de grupul TF1, a anunţat de asemenea că va lansa un canal 3D anul acesta, iar primele transmisii 3D vor fi de la Campionatul Mondial de Rugby care va avea loc anul viitor în Noua Zeelandă.
SURSA: Broadband TV News