Biroul de transport terestru (LTO) din Filipine a inițiat un serviciu de livrare a permisului auto și a plăcuțelor de înmatriculare direct la casele șoferilor. În plus, a fost înființată o platformă online pentru clienți, pentru a urmări aceste livrări în timp real.
Denumită „LTO Tracker”, noua tehnologie va oferi acces clienților agenției pentru a urmări starea permiselor de conducere și a plăcuțelor de înmatriculare în timp real și le va livra direct la ușă printr-un serviciu de curierat acreditat, relatează Inquirer.net.
Ce trebuie să facă toți conducătorii auto
Conducătorii auto se pot conecta la ltotracker.com, unde pot întreba despre starea permisului de conducere sau a plăcuței de înmatriculare, pot actualiza detaliile de livrare și pot face o rezervare pentru înmatricularea mașinii sau plăcuțele de înmatriculare.
Platforma oferă urmărirea în timp real, permițând utilizatorilor să monitorizeze drumul plăcuței de la instalația LTO până la ușă.
Străinii nu sunt eligibili pentru acest serviciu. Permisele de conducere străine trebuie să fie livrate prin serviciul poștal filipinez.
O mișcare istorică spre digitalizarea completă
„Aceasta este o mișcare istorică spre digitalizarea completă și o inovație care va schimba jocul, care va aduce serviciile LTO mai aproape ca niciodată de filipinezi, chiar la ușa lor”, a declarat secretarul pentru transport, Vivencio Dizon.
Potrivit acestuia, LTO Tracker va elimina cozile lungi la ghișee la fiecare agenție din țară. Cu toate acestea, va exista în continuare o opțiune pentru cei care preferă să-și ridice documentele personal.
El a mai spus că sistemul asigură un proces mai bine organizat și mai eficient la birourile LTO.
Cum vor fi livrate permisele auto și plăcuțele de înmatriculare
Potrivit șefului LTO, Vigor Mendoza II, serviciul de livrare a permiselor de conducere și a plăcuțelor de înmatriculare este menit să rezolve problemele cu plăcuțele de autovehicule care afectează țara din 2014.
„Nu este doar despre livrarea plăcuțelor. Este vorba despre restabilirea încrederii în LTO, îmbunătățirea serviciului public și pentru a demonstra că suntem capabili să ne modernizăm procesele pentru a răspunde așteptărilor poporului filipinez”, a spus Mendoza.
Pentru a asigura eficiența și fiabilitatea serviciului, LTO a acreditat nouă furnizori de servicii de curierat pentru a gestiona livrările de plăcuțe la nivel național cât mai repede posibil, chiar și în cele mai îndepărtate zone ale țării.