Noul terminal, cu o suprafață de 2.100 metri pătrați, la care se adaugă încă 1.500 mp sub copertină, a fost inagurat la jumătatea lunii trecute de Pall-Ex România în partea de sud a Bucureștiului. Reprezentanții companiei susțin că noul terminal de cross dock a fost realizat pentru a asigura o mai bună eficiență. Spre exemplu, până la noua investiție, capacitatea de transbordare era de 650 de paleți, iar odată cu deschiderea Hubului de Sud, capacitatea a crescut la 1.000 de paleți zilnic. Datorită noului terminal se pot încărca și descărca simultan un număr de 16 camioane, mai spun reprezentanții Pall-Ex. ‘’Construcția noului terminal cross-dock a făcut parte din strategia de dezvoltare fiind un proiect major ce a fost finalizat cu succes. Atitudinea și toate proiectele noastre sunt orientate strategic pentru a oferi clienților o experiență îmbunătățită a soluțiilor Pall-Ex”, susține Claudiu Hila, managerul general al companiei.

Potrivit acestuia, planurile de dezvoltare ale companiei pe piața românească vor continua cu noi investiții. “Avem în vedere deschiderea de alte două noi huburi, în timp ce operațional, focusul este pe menținerea calității și creșterea notorietății brandului, introducerea de servicii noi pentru retaileri și producători”, spune Claudiu Hila. În prezent, Pall-Ex România are una dintre cele mai extinse rețele de depozite, fiind prezentă pe piața locală cu 34 de unități. 

Mai mult, prin intermediul rețelei, marfa transportată poate beneficia de asigurare de până la 15.000 de euro.

“Pall-Ex mizează în viitor pe o creștere stabilă, extinderea suprafeței de depozitare, mărirea portofoliului de clienți și investiții în programe de perfecționare ale angajaților. Deasemenea, susținem inovația și digitalizarea, prin introducerea unor softuri care permit o vizibilitate crescută a etapelor din serviciul oferit și a partidelor de marfă”, adaugă Claudiu Hila.

Servicii oferite de Pall-Ex

  • Costuri eficientizate pentru o varietate de paleți;
  • Sistem IT personalizat;
  • Trasabilitatea mărfurilor pe tot parcursul lor, de la expediție până la destinație;
  • Dovada în timp real al livrării, (Electronic proof of delivery), făcută de către șoferul livrator prin sms, vizibilă în contul de Track&Trace;
  • Distribuția capilară pe teritoriul întregii țări, care permite livrarea concomitenta la nivel național, indiferent de numărul de destinații al mărfurilor, direct din depozitul clientului;
  • Reducerea timpilor de livrare către platforme logistice și locații de tip IKA, prin livrări zilnice specializate;
  • Construirea unui buget de costuri transport, printr-un plan tarifar competitiv, personalizat conform specificului fiecărui client în parte.

 

Te-ar putea interesa și: