România este prima țară în care Grupul Orange lansează  conceptul revoluționar de smart shop, un magazin în care digitalul este omniprezent și le oferă clienților de servicii telecom o abordare mai personalizată.

„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

În noul Orange shop digitalul ia locul hârtiei. Clienții primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmări ofertele pe 18 ecrane interioare şi pe un videowall, precum şi pe telefoanele şi tabletele expuse, iar contractele se semnează în format electronic.

La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii.