Pandemia de coronavirus nu i-a afectat prea mult planurile lui Adrian Sârbu. Acesta și-a extins afacerile cu un nou post de televiziune, care a început deja să emită de luni, 7 iunie.

Mai exact, este vorba despre două canale de știri. Potrivit ultimelor informații, omul de afaceri a primit decizia de autorizare de la Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) pentru Smart TV şi Aleph Business.

Deși în primă fază acesta a solicitat licență și pentru postul Aleph Comedy, în final Adrian Sârbu a decis să renunțe rămânând doar cu cele două.

De menționat este faptul că în cadrul televiziunii SMART TV, Adrian Sârbu, dar și Marius Tucă sunt parteneri. Cei doi au primit autorizația CNA, iar e ieri, postul de televiziune a început să fie emis prin rețeaua RDS&RCS.

Ce program va avea noua televiziune 

În ceea ce privește programul noului post de televiziune, acesta va aloca 40% din timpul de emisie unor programe informative. 2% din grilă vor fi ocupate de programe educative și 4% de cele culturale. Totodată, invitat permanent va fi jurnalistul Ion Cristoiu care va dezbate subiectele de interes din ziua respectivă.

Noul post de televiziune care a apărut deja de luni are și un public țintă. Potrivit ultimelor informații, noul post de televiziune se adresează persoanelor din mediul rural  cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, care au studii superioare, dar şi cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro.

Datele prezentate de CNA arată că Smart TV, televiziunea lui Adrian Sârbu în colaborare cu Marius Tucă are un buget de investiţii în programe de aproape 2,1 milioane de euro. Dintre acestea, 1,6 milioane de euro vor fi investiţi în producţie locală, iar 460.000 de euro în achiziţie de programe. În ceea ce privește investiţiile în echipamente , acestea se ridică la 150.000 de euro.