Odată cu deschiderea bazei de la București, HiSky lansează și un nou concept de servicii și preț, sub care se va desfășura activitatea companiei.

„SMART COST” este propunerea pentru piața din România, un concept de călătorie care păstrează principiile de preț low-cost însă se bazează pe comportamentele și nevoile pasagerilor în stabilirea orarului de zboruri și a gamei de servicii adiționale.

O nouă companie aeriană, pe piața din România

Una dintre direcțiile principale de dezvoltare pentru compania aeriană este deservirea traficului de business prin crearea legăturilor aeriene accesibile între capitală și orașele mari din țară.

Prin politica de prețuri, frecvența și intervalele confortabile între zboruri, HiSky se poziționează ca primă opțiune nu doar în fața traficului rutier dar și a principalilor competitori, care operează pe aceleași segmente. Mai mult, pentru călătorii frecvenți pe rutele interne, companii și persoane fizice, operatorul introduce și o serie de abonamente „Smart Pass” care să ajute la predictibilitatea și optimizarea cheltuielilor de transport.

„Cu deschiderea rutelor interne, din București către principalele două orașe, începem să conturăm una dintre strategiile de dezvoltare HiSky, trafic de business pentru piața din România. Aici se oglindește foarte bine și conceptul SMART COST. Am ținut cont în stabilirea orarului de zbor de nevoile de călătorie ale pasagerilor români de business și suntem încrezători că ieșim în piață cu cea mai bună ofertă. În fiecare dintre cele 5 zile lucrătoare avem câte două zboruri din București către Cluj și Timișoara și retur.

Astfel, oferim posibilitatea pasagerilor de întoarcere în aceeași zi, fie că zboară din capitală către provincie sau invers. De asemenea, orele de zbor au fost stabilite astfel încât să acomodeze un program confortabil pentru ajungere la aeroportul de plecare și sosire în orașul de destinație.”, explică Mareș Cărăvan, Director Comercial HiSky Europe.

HiSky are o flotă de cinci aeronave și peste 200 de angajați

HiSky operează o flotă de cinci aeronave din familia Airbus A320, respectiv patru aeronave A320 cu 180 de locuri și o aeronavă A319 în configurație de 144 de locuri. Pentru siguranța pasagerilor și eficiență în operare, inclusiv pentru zboruri mai lungi, au fost alese aparate de zbor de producție recentă, iar programele regulate de întreținere vor fi efectuate la o bază specializată din România.

Compania are în acest moment peste 200 de angajați, dintre care aproape jumătate personal de zbor. Unul dintre piloții care operează curse regulate este și Directorul General, Iulian Scorpan, pilot comandant Airbus A320 cu peste 20 de ani de experiență de zbor și mai mult de 10 ani în managementul companiilor aeriene.

„Am avut ocazia în carieră, pe lângă activitatea la manșă, să trec și în partea executivă a aviației comerciale. Am condus o companie aeriană și așa am reușit să cunosc foarte bine piața pentru acest tip de servicii, așteptările personalului, pasagerilor și operatorilor din turism.

Am realizat că există încă nevoie în piață pentru furnizori de servicii de transport aerian sigur, eficient, cu un raport corect calitate-preț. Acesta este segmentul pe care am poziționat compania. Ne dorim în principal să fim onești cu pasagerii noștri și să comunicăm foarte clar cine suntem și ce oferim pentru prețul pe care ei îl plătesc.”, a declarat Iulian Scorpan, fondator și CEO HiSky.

Compania aeriană HiSky a fost înființată în anul 2020, iar până la finalul anului 2021 a depășit deja pragul de 200 mii pasageri transportați. HiSky operează zboruri din București, Cluj-Napoca, Baia Mare, Satu Mare, Iași și Chișinău către 10 destinații din România și din Europa. După deschiderea hub-ului de la București, operatorul anunță pentru sezonul de iarnă începerea deschiderea a încă 2 destinații interne, Oradea și Iași și a altor 10 destinații din Europa.