„Va fi una dintre cele mai moderne uzine din lume, dotată cu tehnologii avansate”, a menționat Neeraj Kanwar, vicepreședinte al companiei în cadrul unei întâlniri cu presa la expoziția auto de la Geneva. Conform acestuia, fabrica va avea circa 900 de angajați iar decizia finală în privința amplasamentului va fi luată în funcție de trei factori: stabilitatea aguvernamentală, apropierea de un port și existența unei forțe de muncă pregătită pentru meseriile necesare într-o uzină de cauciucuri.
Nu este prima dată când firma indiană încearcă să își stabilească un cap de pod în Europa de Est. Cu patru ani în urmă, Apollo Tyres a făcut publică o înțelegere cu guvernul maghiar care avea ca țintă construirea unei noi facilități de producție în valoare de circa 200 de milioane de euro și cu o capacitate anuală de producție de șapte milioane de anvelope. În ciuda acordului încheiat, proiectul nu a fost demarat, se pare, din cauza tulburărilor din lumea politică ungară. Ca urmare, investiția a fost abandonată în august 2008, iar indienoii au început să caute alt amplasament. Din nefericire, România nu pare a fi pe lista celor de la Apollo, ei preferând state precum Polonia, Slovacia sau Ungaria.
Apollo Tyres Ltd. ocupă poziția a 16-a în clasamentul mondial al producătorilor de anvelope însă are planuri de a avansa până pe poziția a 10-a în următorii cinci ani.