Din totalul utilizatorilor, 93,6% (6.739.140 persoane) îşi setaseră oraşul, iar cei mai mulţi deţinători de cont Facebook provin din Bucureşti, cu 1,48 milioane de persoane (21,97% din total), urmaţi de cei din Cluj-Napoca (260.040 persoane, 3,86%), Timişoara şi Iaşi (câte 260.000 persoane, 3,86%).

La polul opus, cu numărul cel mai mic de utilizatori Facebook, se situează oraşele: Găeşti (11.200, respectiv 0,17% din total), Roşiori de Vede (10.600 persoane, 0,16%), Drăgăşani (10.200, 0,15%) şi Carei (10.140, 0,15%). Potrivit statisticii Facebrands, persoanele cu vârste cuprinse între 25-34 de ani (29,8% din total) deţin supremaţia la capitolul accesării cu frecvenţă ridicată a Facebook.

Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 35 şi 44 de ani (17,4%) şi cele între 13 şi 17 ani (13,5%).

Raportul dintre persoanele care utilizează reţeaua de socializare Facebook este în favoarea bărbaţilor (cu 65% dintre conturi). Femeile utilizează în proporţie de 35% Facebook, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele căsătorite sunt pe primul loc (51,86%), urmate de persoanele singure, cu 30,25% din total.

În ceea ce priveşte clasamentul celor mai accesate pagini înregistrate pe Facebook de către vedetele din România, lideră rămâne Inna, cu 12.589.613 fani, urmată de Akcent – cu 3.416.272 fani, şi Playboy România, cu 3.112.624 admiratori.

Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de către persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc) şi arată creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie. (Sursa: Agerpres)