„Acum doi ani, când ne-am asociat prima oară cu festivalul „George Enescu”, am marcat debutul unui parteneriat valoros, între două branduri puternice. Astăzi, iată că Dacia şi Enescu îşi dau întâlnire pentru a doua oară pe scenele unui festival cu care România trebuie să se mândrească, aşa cum noi, la Dacia, ne mândrim cu produsele pe care le construim. Fiecare contribuim la nivel internaţional, la imaginea unei Românii altfel, în nota şi în ritmul nostru, în domenii diferite, dar care se completează, pentru că muzica se ascultă şi în maşină”, a declarat Jérôme Olive, director general Dacia.
„Pentru Dacia, muzica e o călătorie. Aşa ne-am imaginat-o pentru ediţia din acest an, prin identitatea vizuală pe care am dedicat-o parteneriatului cu cel mai mare eveniment cultural al României. Am pus la dispoziţia organizatorului festivalului „George Enescu” o flotă compusă din 11 vehicule, cu un nivel de echipare de vârf. Acestea se disting uşor pe străzi, pentru că sunt personalizate cu identitatea festivalului. Şi pentru că ne mândrim în mod deosebit cu acest parteneriat, am ales ca și o parte dintre maşinile care compun parcul companiei şi sunt utilizate zilnic atât în Bucureşti, cât şi în ţară de către angajaţii noştri, în interes de serviciu, să poarte aceeaşi identitate: Dacia, maşina oficială a festivalului „George Enescu”.
Dacia are tradiţie în asocierea cu unele dintre cele mai importante evenimente culturale din România,   precum RadiRo – Festivalul Orchestrelor Radio, Turneul naţional „Duelul Viorilor”, Turneul „Vioara lui George Enescu la sate”, Turneul „Flautul de Aur” si „Clasic e fantastic” – proiect educaţional de muzică clasică destinat copiilor şi tinerilor.
Sursa: Agerpres


Te-ar putea interesa și: