Totodată, oficialul francez, care ține în prezent frâiele întregului lanț de business al grupului Renault din România, a amintit și că producătorul autohton de automobile are mare nevoie de o autostradă care să facă legătura între uzină și granița cu Ungaria pentru a putea reduce costurile logistice. „Printre prioritățile pe care cred că ar trebui să le aibă Guvernul român în următoarea perioadă trebuie să se afle, în mod clar, infrastructura. Pentru industria auto asta este indispensabil. Și este o chestiune care ne interesează atât pe noi cât și pe colaboratorii noștri. Cu numărul de camioane prin care facem expedițiile și cu care ne aprovizionăm este clar că avem nevoie de autostrada către Sibiu și mai departe, către ieșirea din țară. Asta ne va ajuta și să creștem durabil. Suntem bucuroși că tronsonul Pitești – Sibiu se află ca prioritate zero în masterplanul statului, dar rămâne de aflat și timpul de finalizare. Deocamdată, traversarea Carpaților nu este deloc ușoară.”

Uzina de la Mioveni se află în plin proces de modernizare pentru viitoarele generații de vehicule Dacia.  În prezent, nivelul de automatizare a proceselor de fabricație este de circa 5%, însă în următorii ani acesta va ajunge la 20%. Investițiile realizate pe întreaga platformă de la Mioveni pentru modernizare se ridică la aproximativ 1,9 miliarde de euro, din care 18,5 milioane au fost utilizați pentru îmbunătățirea condițiilor de muncă. În 2014, Automobile Dacia a devenit compania cu cea mai mare cifră de afaceri din România, peste 93% din producţia Uzinei de Vehicule de la Mioveni fiind exportată în 34 de ţări de pe patru continente.


Te-ar putea interesa și: