Paşii mărunţi pe care îi întreprinzi contează foarte mult atunci când vine vorba de networking. Atitudinea, brandul şi creativitatea sunt doar câţiva dintre ei. Fie că eşti novice sau nu, lucrarea de faţă te va ajuta să analizezi felul în care interacţionezi cu potenţialii şi actualii clienţi, precum şi cu alte persoane aparţinând comunităţii tale de afaceri, ajutându-te să devii expert în jocul strategic al networkingului.

Vei învăţa că dezvoltarea unei reţele necesită concentrare, determinare şi viziune, şi că, de asemenea, creativitatea şi consecvenţa sunt factori extrem de importanţi când vine vorba de a aduce membri noi în reţeaua ta. Parcurgând această carte, vei afla câte întâlniri cu o persoană sunt necesare pentru a o putea include într-o microcomunitate solidă, pe care să te poţi baza, vei primi – prin intermediul unor întrebări pe care ţi le vei adresa singur – provocările de care ai nevoie pentru a pune reţeaua pe roate, vei înţelege importanţa unei viziuni personale şi cum s-o dobândeşti şi, nu în ultimul rând, vei afla cum şi cât să ceri, să oferi, să organizezi, ajungând, prin metode simple, la excelenţă. Atitudinea este şi ea fundamentală pentru reuşită: o abordare pozitivă, deschisă, orientată către oameni este uşor de cultivat şi face minuni.

În cele din urmă însă, cel mai important lucru este propria implicare. A-ţi cunoaşte resursele şi a acţiona strategic, pas cu pas, este modalitatea cea mai eficientă de a ajunge acolo unde-ţi doreşti, iar pentru asta autorul îţi pune la dispoziţie întrebări care te vor face să reflectezi creativ şi proactiv, (re)descoperindu-ţi calităţile înnăscute pe care te vei putea baza întotdeauna. Catalogată ca fiind mult mai puţin costisitor decât alte forme de promovare a afacerilor, networkingul făcut corect este motorul tău către succes.

Fie că e online sau faţă în faţă, fie că eşti la început de drum sau ai o experienţă bogată, aceste strategii proaspete, simple şi directe îţi vor schiţa calea cea mai uşor de parcurs. Networking de la A la Z este o carte care se citeşte rapid, într-o cafenea sau în timpul unei călătorii cu avionul. Împărtăşeşte-o colegilor de serviciu şi asociaţilor tăi, pentru a-i inspira şi pe alţii să-şi dezvolte relaţiile de afaceri.

Thom Singer are o experienţă de peste 20 de ani în vânzări şi marketing, perioadă în care a lucrat cu firme ca RR Donnelley, Brobeck Phleger & Harrison LLP, Andrews Kurth LLP, Marsh, Inc. şi Wells Fargo Bank. Este expert în branding, poziţionare şi networking şi a pregătit sute de specialişti în arta dezvoltării relaţiilor profesionale care determină succesul în afaceri.

Singer este autorul a opt cărţi şi a numeroase articole apărute în publicaţii specializate în marketing şi afaceri, printre care şi The Austin Business Journal, The Legal Marketing Portal şi Originate! Magazine. Orator şi prezentator recunoscut, a fost unul dintre semifinalişti în cadrul 2002 Toastmasters International World Championship of Public Speaking, aflându-se printre primii 18 din cei 20.000 de participanţi.