McDonald’s spune că va începe să ofere consumatorilor posibilitatea de a alege între o salată, fructe sau legume în loc de cartofi prăjiți atunci când comandă unul din meniurile cele mai valoroase ale sale, transmite Associated Press.
Cel mai mare lanț de hamburgeri din lume a avut programat să facă acest anunț, de către CEO-ul Don Thompson, în cadrul Clinton Global Initiative în New York.
Compania a spus de asemenea că va folosi ambalaje pentru Happy Meals pentru a promova opțiunile mai sănătoase de hrană.
Schimbările vin după ce McDonald’s s-a confruntat cu critici din partea apărătorilor sănătății care spun că lanțul american promovează obiceiuri proaste de mâncare. McDonald’s încearcă de asemenea să își scuture imaginea de lanț de fast-food pentru a ține pasul cu schimbările de gust ale consumatorilor. Lanțuril precum Chipotle sau Panera, de exemplu, au devenit foarte populare pentru că sunt percepute ca oferind mâncare cu o calitate mai ridicată pentru doar câțiva bani în plus.
Pentru a ține pasul, McDonald’s a introdus recent opțiunea de a înlocui albușurile de ou din toate sandvișurile sale de la micul dejun.
McDonald’s, care este prezentă prin 34.000 de restaurante în întreaga lume, a spus că schimbările vor avea loc în 20 de piețe majore. Schimbările vor fi implementate în jumătate din piețe în următorii 3 ani și în toate regiunile până în 2020.
Primele 20 de piețe în care se va implementa imediat noua mutare sunt Argentina, Australia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, Hong Kong, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Rusia, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie și SUA.
Acțiunile McDonald’s au închis ieri pe Wall Street în urcare, cu 0,56%, la 98,19 dolari, nivel la care capitalizarea companiei este de 98,16 miliarde dolari.