Potrivit sursei citate, în zona Agigea au fost amplasate panouri de informare şi dirijare a tranzitului în punctele cheie ale traseului. 

"Suntem în plin sezon estival, numărul turiştilor care-şi petrec vacanţa la mare este în creştere, iar podul Agigea este aproape în permanenţă blocat din cauza numărului mare de conducători auto care aleg să-l traverseze ca să ajungă în staţiuni. Însă puţini ştiau de existenţa podului din Port, care poate fi folosit ca rută alternativă fără probleme. Acum am luat toate măsurile necesare pentru ca traficul să se decongestioneze şi oamenii să nu mai piardă încă o oră în trafic de la ieşirea de pe A2 până la hotel", a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, care s-a aflat joi în teren, pe podul Agigea, pentru a se asigura de implementarea măsurilor ce fluidizează circulaţia rutieră în zonă. 

Şeful de Transporturi a mai discutat cu reprezentanţii ministerului şi cu cei ai CNADNR despre alternativa Techirghiol – soluţia unui drum naţional de 22 de kilometri, poziţionată la o distanţă de aproximativ un kilometru de aria protejată ROSPA Lacul Techirghiol. 

Proiectul face parte din Masterplanul General de Transport şi va asigura fluenţa traficului rutier pe tot parcursul anului între nordul şi sudul litoralului. Drumul naţional de la Techirghiol va lega porturile româneşti la Marea Neagră, dar şi România cu Bulgaria din punct de vedere rutier. Finanţarea se va realiza prin fonduri structurale (85%) şi prin co-finanţare de la bugetul de stat (15%).

AGERPRES