Primul produs premium (peste cardul gold) se adresează companiilor care îndeplinesc criteriile băncii pentru acordarea unei limite minime agregate a cardului de credit de 250.000 de euro. 

Este vorba de un pachet care cuprinde un card de credit, un Priority Pass și o asigurare de sănătate Chartis, printr-un card Travel Ghid. Este pentru prima dată când segmentul de corporate a fost atacat cu carduri de credit Platinum, atribute specifice persoanelor fizice, clientelă a segmentului de private banking.

“Vrem să  fim lideri pe piața corporate până în 2015. Astfel, în următorii trei ani, vrem să emitem 10.000 de carduri corporate”, a adăugat Marco Esposito, vicepreședinte al UniCredit Tiriac Bank, responsabil pentru divizia corporate investment banking și private banking.

Ambele produse au în spate un program de beneficii, diferențiat în funcțtie de categoria de clienți vizată, care include accesul la discount-uri premium, în saloanele VIP ale aeroporturilor internaționale sau la asigurări de călătorie performante. Limita de creditare este de minimum 200 euro, maximum 5.000 euro/card în limita a 250.000 euro/companie.

Totodata, limitele zilnice de tranzacționare sunt de 10.000 lei/card pentru utilizarea la bancomat și de 17.000 lei/card pentru tranzacțiile efectuate direct cu cardul la comercianți (POS).

La cardul de debit premium se pot atașa până la 5 conturi curente, automat lei, euro, dolari, lire sterline și la cerere franci elvețieni. Comisionul anual se ridica la 500 lei pentru cardul principal si la 250 lei pentru cardul suplimentar.

După cum declară șefa direcției Private Banking din Unicredit Țiriac Bank, Anca Eremia, "dorim ca anul acesta la aproximativ 50% dintre clienții de private banking să le înlocuim cardurile deținute cu noul produs debit card Platinum".