Operatorul de servicii medicale private MedLife a înregistrat o cifră de afaceri de 28 milioane de lei în primele trei luni ale anului în curs, în creştere cu peste 73% faţă de valoarea înregistrată în perioada similară a anului trecut, de aproximativ 16 milioane de lei.

Evoluţia veniturilor companiei pe piaţa locală a fost în conformitate cu aşteptările companiei, înregistrând o creştere de 40 – 45% peste ritmul de evoluţie al pieţei locale de servicii medicale private, potrivit reprezentanţilor MedLife.

„Ascensiunea business-ului Medlife s-a datorat şi segmentului corporate, unde am reuşit să atragem clienţi mari în dauna concurenţei, acest segment înregistrând o creştere de 85 % faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a declarat Ciprian Ciobanu, Sales&Marketing Director MedLife.

MedLife a înregistrat, în intervalul ianuarie – martie 2009, un număr total de 200.000 pacienţi. În ceea ce priveşte segmentul de analize, Medlife a raportat pentru primul trimestru un număr total de 400.000 analize medicale.

La începutul lui 2009, reprezentanţii Medlife au anunţat că estimează pentru anul în curs o cifră de afaceri de 31,5 milioane euro, aceasta fiind bazată în principal pe atragerea de noi clienţi. De asemenea, compania a anunţat că şi-a bugetat o investiţie de 5 milioane pentru dezvoltarea unor unităţi deja existente şi deschiderea unei noi clinici în zona Obor-Iancului din Capitală.

În perioada următoare, MedLife estimează că piaţa serviciilor medicale private din România va avea o creştere spectaculoasă în măsura în care va fi introdusă coplata pentru asiguraţii din sistemul medical de stat. Astfel, reprezentanţii companiei estimează că piaţa va avea un ritm de creşte de peste 40% în primul an de la introducerea sistemului de coplată, faţă de ritmul curent de creştere de 25 -30%.

MedLife activează pe piaţa din România din 1996, fiind în acest moment unul dintre cei mai mari operatori de serviciile medicale private de pe piaţa locală.

Sursa: MedLife