intr-o organizatie. Totodata, este unul dintre cele mai ravnite titluri in afaceri, intrucat aduce cu sine avansarea in ierarhia organizationala sau in cariera, obtinerea unor venituri mai mari, precum si o mai buna recunoastere sociala.Programul de Master of Business Administration (MBA) oferit de The Open University Business School (OUBS) din Marea Britanie si prezentat in Romania de CODECS a aparut din dorinta de a crea un program educational de perfectionare a adultilor, in sistemul invatamantului la distanta. La acest moment, el este singurul program din Romania care se bucura de cea mai larga recunoastere internationala: OUBS apartine grupului de elita al scolilor de afaceri acreditate de toate cele trei institutii de certificare la nivel international: AMBA (Association of Masters of Business Administration), EFMD (European Foundation for Management Development) si AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business). Numai 18 scoli de afaceri din cele 3.500 la nivel mondial au obtinut pana acum toate cele trei acreditari. Programul poate fi urmat in doua variante: „Step by Step“, care in urma parcurgerii a trei etape succesive conduce la obtinerea Certificatului Profesional in Management, a Diplomei Profesionale in Management si a titlului academic MBA, sau „Fast Track“, care prin cursul Fundamentals of Senior Management asigura accesul direct la etapa MBA. Sistemul modular in care sunt prezentate cursurile permite obtinerea de catre fiecare cursant a nivelului dorit de calificare.In luna iunie a acestui an CODECS deschide inscrierile pentru cursurile Managementul Resurselor Umane si Managementul Relatiilor cu Clientii. Cele doua cursuri apartin etapei de Certificat Profesional in Management, prima din cele trei etape ale programului. Cursul „Managementul Resurselor Umane“ abordeaza aspectele si procesele de baza ale managementului resurselor umane, luand in considerare toate fatetele dificilei activitati de gestionare a muncii oamenilor. Sunt analizate procesele care duc la motivarea oamenilor si care le influenteaza comportamentul la locul de munca. Cursul arata si cum pot fi ajustate stilurile manageriale pentru a obtine cat mai mult din colaborarea cu colegii si subordonatii.Cel de-al doilea curs, „Managementul Relatiilor cu Clientii“, prezinta conceptele de marketing si atrage atentia asupra problematicii clientilor: cine sunt ei (clientii interni si externi, care dintre grupurile interesate de functionarea organizatiei pot fi considerate clienti), cum se comporta ei, ce importanta prezinta cercetarea pietei, de ce trebuie sa le fie intelese si satisfacute cerintele si cum anume putem comunica cel mai bine cu ei.Inscrierile vor avea loc pana la 30 iunie 2005. Pentru informatii suplimentare despre inscrierea la cursurile din programul de MBA contactati CODECS: tel: 021.252.51.82/3/4; e-mail: [email protected], web: www.codecs.ro.