Mazda Motor Corporation va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Paris versiunea break a noii Mazda6. Alături de aceasta va fi expusă şi varianta sedan, care a avut debutul mondial la Moscova. Ambele modele prezentate la Paris vor fi echipate cu noua motorizare SKYACTIV-D 2.2 diesel.
Design-ul noii Mazda6, prezintă toate atributele filosofiei Kodo, care face trimitere la surprinderea tensiunii energiei latente, pentru a simula mişcarea chiar şi atunci când maşina staţionează. Din toate unghiurile exteriorul noii Mazda6 inspiră eleganţă şi o dinamică pronunţată, iar partea frontală integrează LED-uri, pentru prima dată la un automobil Mazda. Varianta sedan posedă un ampatament de 2.830 de mm grație căruia spaţiul interior este foarte generos, mai mare decât în cazul generaţiei anterioare. Pachetul de dotări include un display color cu ecran tactil şi centrul de comandă HMI (Human Machine Interface), în cadrul căruia funcţiile multimedia sunt controlate prin intermediul unui buton rotativ poziţionat între scaunele din faţă.
Tehnologiile din echiparea noii Mazda6 vor ieşi în prim-plan şi în ceea ce priveşte performanţele de mediu şi de siguranţă. Noua Mazda6 este primul model care introduce sistemul de frânare regenerativă “i-Eloop”, unic pentru autovehicule prin utilizarea unui capacitor şi cu un rol semnificativ în economia de carburant. Conform producătorului, consumul de combustibil este redus şi de sistemul “i-stop”, precum şi de tehnologia “single-nanotechnology” folosită pentru tratarea noxelor.
Sistemele de siguranţă activă Mazda care vor echipa opţional noua limuzină includ controlul fazei lungi (HBC), asistenţa la plecare din rampă (HLA), sistemul de semnalizare a frânării bruşte (ESS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM), sistemul de avertizare la depăşirea neprevăzută a liniilor de delimitare a sensului de mers (LDWS) precum şi asistentul inteligent de oraş (SCBS) care frânează automat la viteze sub 30 de km/h dacă sesizează un posibil impact.
La Paris, motorul SKYACTIV-D 2.2 diesel va fi prezentat în două variante: Standard Power şi High Power. Ambele derivate respectă standardele de emisii Euro6, valabile pentru Europa. Totodată, noua Mazda6 va fi disponibilă cu motoarele pe benzină cu injecţie directă SKYACTIV-G 2.0 şi SKYACTIV-G 2.5. Vânzările pentru noua generaţie Mazda6 vor lua startul în Europa la începutul anului viitor.