Chrysler – 91,82%
Doar 9 mașini ale mărcii americane au fost înmatriculate în perioada ianuarie – octombrie 2010, după ce anul trecut numărul total era de 110.

SsangYong – 91,01%
Nu toți coreenii o duc bine pe piața auto românească. În timp ce Hyundai și KIA o duc relativ bine, SsangYong e în cădere liberă: 8 unități înmatriculate față de 89 anul trecut.

Dodge – 90%
Când vinzi doar 19 autoturisme în zece luni, cu greu mai poți să îți susții afacerea. Mai ales dacă diferența față de perioada similară a anului trecut este de 171 de unități.

Lancia – 82,61%
Designul italian, unanim apreciat în materie de mașini, nu pare a face față bine crizei. Marca premium Lancia a fost căutată de numai 16 clienți în acest an.

Cadillac – 71,43%
Alți americani aflați pe cale de dispariție de pe piața românească. Cele patru mașini înmatriculate în 2010 sunt doar umbra a ceea ce a fost odată brandul.
Din nefericire, odată cu mărcile sca­de și piața. În primele zece luni din 2010, reculul înregistrat a atins 26,59%.