Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Mai sunt câteva zile până se inaugurează o nouă autostradă

Autor: | | -1 Comentarii | 33019 Vizualizari

Cea mai așteptată autostradă pentru bucureșteni se finalizează la sfârșitul acestei luni. Lucrările pentru ultimii 3,5 km din autostrada Bucureşti-Ploieşti sunt finalizați în proporție de peste 90%.

Următorul lot de autostradă se inaugurează la sfârşitul acestei luni, ne-au declarat oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. "În funcţie de vreme, constructorul termină lucrările pentru ultimii 3,5 km de autostradă. Am cerut ca finalul acestei luni să însemne finalizarea lucrărilor. Se va putea circula pe autostradă de la Bucureşti la Ploieşti. Am cerut să fie executate lucrările de marcaje şi semnalizare pentru tot lotul de autostradă, de la centură până la intrarea în Bucureşti", ne-au explicat oficialii CNAIR. 

Potrivit Registrului Operaţiunilor Generatoare de Plăţi afişat pe site-ul CNAIR, Aktor SA, liderul asocierii Aktor SA - Euro Construct Trading '98 SRL, constructorul ultimilor 3,5 km din autostrada Bucureşti-Ploieşti, încasează circa 8,1 milioane lei. Construcţia autostrăzii Bucureşti – Braşov, tronson Bucureşti – Ploieşti, sector km 0+000 – km 3+325 costă 129,18 milioane lei, fără TVA. În data de 18 decembrie 2015, oficialii Companiei de Drumuri au semnat contractul de proiectare si executie a ultimilor 3,5 km de autostradă în decembrie 2015. 

Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în ziua de 1 februarie 2016. Oficialii CNAIR precizează că principalele probleme ale acestui proiect sunt obţinerea autorizaţiei de construire pentru tronsonul 1+600 – 2+450, exproprierea terenurilor nexpropriate până în prezent (8 imobile), imposibilitatea execuţiei lucrărilor în Valea Saulei şi finalizarea exproprierii digului aferent lacului.

Traseul autostrăzii începe din strada Petricani, în prelungirea străzii Fabrica de Glucoză. După ieşirea din Bucureşti, traseul sectorului de autostradă Bucureşti - Moara Vlăsiei este amplasat pe teritoriul administrativ al oraşului Voluntari, iar continuarea traseului se racordează la sectorul de autostradă deja construit. Autostrada Bucureşti - Ploieşti este singura din România cu trei benzi pe sens. Construcţia primilor 19,5 kilometri ai acestei autostrăzi a început în 2007 când a fost semnat contractul cu Asocierea Impresa Pizzarotti C SpA - Tirrena Scavi SpA. Până în anul 2015, când a încetat contractul cu asocierea menţionată, au fost construiţi 16,175 kilometri. 

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.