„Suntem deosebit de încântați de pragul de un milion de pasageri depășit de către Grupul Lufthansa în România. Această piață a ocupat o poziţie-cheie în cadrul strategiei de investiţii a companiei Lufthansa în ultimii ani şi va continua să deţină statutul de piaţă importantă şi pe viitor. Rezultatele favorabile obţinute pe plan local se integrează în evoluţia pozitivă la nivel global a grupului pentru anul trecut şi ne reconfirmă succesul în România datorită ofertei atractive de servicii propuse pasagerilor.” a declarat Stefan Versemann, Director General de Vânzări pentru România şi Moldova.
„Cu aceste cifre record raportate la nivel de număr pasageri şi volum de vânzări, suntem încrezători că, anul acesta, ne vom creşte capacitatea pe rutele din România cu peste trei procente. Zborul suplimentar de la Cluj-Napoca, inovaţiile Lufthansa în condiţii de călătorie precum  noul concept de cabină folosit pe rutele europene, ce include un nou model de scaun, design şi structură a cabinei, dar şi serviciile oferite la bord, vor contribui la succesul nostru pe piaţa românească, atât în rândul pasagerilor ce călătoresc în scop de business cât şi turistic.” a adăugat acesta.
Începând cu orarul de vară (de la 27 martie), compania va spori frecvenţele pe ruta Cluj-Napoca – Munchen, adăugând încă un zbor zilnic. Noile curse completează serviciile existente şi au fost concepute astfel încât să permită orare de zbor cât mai adaptate călătoriilor pentru afaceri sau în scop turistic. Din România, Lufthansa va opera din martie 147 de zboruri pe săptămână către Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Vienna şi Zurich.
La nivel mondial, Lufthansa marchează, de asemenea, o evoluţie pozitivă, obţinând în 2010 o performanţă de trafic semnificativă comparativ cu anul trecut. Per total, companiile din grup au transportat peste 90,2 milioane de pasageri pe parcursul ultimelor 12 luni. Acest rezultat reprezintă o creştere de 17,2%. Capacitatea a crescut 12,1 procente, iar raportul dintre venituri şi distanţa parcursă cu 14 procente. Gradul de ocupare al locurilor s-a majorat cu 1,4%. Grupul a obţinut un profit operaţional de 783 de milioane de euro în cel de-al treilea trimestru al anului financiar curent, cu 565 de milioane de euro în plus faţă de perioada similară a anului trecut.