Românii își petrec viața pe mobil. Dacă acest lucru nu era încă evident, o demonstrează și cifrele anunțate de Orange, unul dintre cei mai mari operatori telekom din România.

“  Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere a consumului de 70% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, o tendinţă ce este susţinută prin investiţii constante în extinderea reţelei şi în menţinerea calităţii serviciilor”, transmite companie, într-un comunicat de presă.

Firma a anunțat că, pe ansamblul anului trecut, a înregistrat o creștere de 1,8% a cifrei de afaceri.

”Serviciile fixe au continuat evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra peste 503.000 clienţi, în creştere cu 27% faţă de T4 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 287.000 de clienţi, în creştere cu 53% faţă de aceeaşi perioadă din 2017”, se arată în comunicat.

În 2018, Orange a continuat investiţiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G pentru încă 800.000 de locuitori din peste 1700 de localităţi nou acoperite. Totodată, în 2018 Orange şi-a extins prezenţa 4G+ în peste 3000 de noi localităţi şi în 80 de oraşe.