Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Logan, Duster şi Sandero, în top 25 al celor mai bine vândute maşini în Rusia

Autor: | | 0 Comentarii | 375 Vizualizari

Duster, Logan şi Sandero s-au situat în noiembrie în topul celor mai bine vândute 25 de modele în Rusia, conform datelor publicate de Association of European Businesses (AEB), în timp ce livrările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare pe această piaţă au urcat cu 15%, la 152.259 unităţi, comparativ cu perioada similară din 2016, transmite Reuters.

Este a noua lună consecutivă de creştere a vânzărilor cu peste 10%, un semn care arată că piaţa auto rusă îşi revine după patru ani de declin. Luna trecută, pe primul loc în topul celor mai bine vândute maşini în Rusia s-a situat Rio, de la Kia (8.180 unităţi), urmată de Lada Vesta şi Lada Granta, de la AvtoVAZ (8.066 şi, respectiv, 7.474 vehicule), Creta, de la Hyundai (5.758 unităţi), Solaris, de la Hyundai (5.299 unităţi), Polo, de la Volkswagen (4.906 vehicule) şi Duster, cu 4.322 vehicule. Pe locurile 9 şi 10 se află Sandero şi Logan, cu 3.054 şi, respectiv, 2.995 vehicule. 

"Cu o creştere de 15% a vânzărilor în noiembrie, piaţa rusă continuă redresarea solidă. Anul acesta, livrările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare în Rusia ar urma să ajungă la 1,58 de milioane", a apreciat Joerg Schreiber, preşedintele Association of European Businesses. 

Anul trecut, vânzările auto au scăzut cu 11%, la 1,42 milioane de vehicule. 

În primele 11 luni din 2017, au fost vândute în Rusia 1,43 milioane de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare, în creştere cu 12% faţă de perioada similară din 2016. În perioada ianuarie - noiembrie 2017, pe primul loc în topul celor mai bine vândute maşini în Rusia s-a situat Rio, de la Kia (90.491 unităţi), urmată de Lada Granta (83.384 vehicule) şi Lada Vesta (69.336 unităţi), ambele de la AvtoVAZ, Solaris (63.673 vehicule) şi Creta (49.406 unităţi), ambele de la Hyundai, Polo, de la Volkswagen (42.994 vehicule), şi Duster, cu 39.012 vehicule. Pe locurile 13 şi 14 se află Logan şi Sandero, cu 27.306 şi, respectiv, 27.277 vehicule. 

Renault deţine o participaţie de 50% la compania holding care controlează AvtoVAZ, în timp ce partenerul nipon Nissan Motor Co. are un pachet de 17,13%, iar corporaţia rusă de stat Rostec un pachet de 32,87%. Împreună, Renault, Nisan şi AvitVAZ au fost responsabile pentru aproximativ o treime din cele 1,6 milioane de autoturisme noi vândute anul trecut în Rusia, însă, cu toate acestea, vânzările lor combinate au scăzut cu 32% în ritm anual. Agerpres

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.