”Chiar dacă este o etapă entuziasmantă, avem încă un drum lung de parcurs înainte de a ne atinge obiectivul de a crea oportunităţi economice pentru fiecare din cele 3,3 miliarde de lucrători din întreaga lume”, scrie într-o notă de blog vicepreşedintele grupului, Deep Nishar, potrivit aceleiași surse, citată de Agerpres. Pentru a atinge acest obiectiv, LinkedIn mizează pe dezvoltarea utilizării serviciilor sale prin intermediul tehnologiilor mobile.

”Până la sfârşitul anului, conturile pe telefoane mobile vor reprezenta peste 50% din traficul nostru la nivel mondial. Deja, în circa 12 ţări precum Costa Rica, Malaezia, Singapore, Suedia, Emiratele Arabe Uite şi Marea Britanie, membrii noştri utilizează LinkedIn mai degrabă de pe telefoanele mobile decât de pe calculatoarele din birouri”, a spus Deep Nishar.

Având sediul în Silicon Valley, statul California, LinkedIn este prezentă în peste 200 de ţări. În februarie, compania a lansat o versiune în limba chineză.