Lidl a AMENDAT un pensionar pentru că a cheltuit sub 200 lei

Într-un supermarket Lidl din Germania a avut loc un incident uluitor!

Un pensionar german a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțini bani în magazinul alimentar (34 de euro, echivalentul a 169 de lei).

Lidl Germania are reguli diferite față de Lidl România. Pe data de 1 ianuarie 2024, au avut loc noi schimbări.

În trecut, șoferii acordau prioritate de dreapta, așa cum fac și-n trafic, acum, însă, Curtea Federală de Justiție a Germaniei a hotărât să nu mai aplice această regulă și în „locurile de parcare publice, fără o reglementare expresă a dreptului de trecere”. Lidl Germania are reguli stricte și când vine vorba de timpul de staționare al mașinilor clienților în parcările sale.

Un pensionar a fost sancționat cu o amendă de 35 de euro pentru că făcut prea puține cumpărături, chiar dacă a staționat sub 90 de minute în parcarea supermarketului.

Totuși, în Germania, parcarea este gratuită timp de 90 de minute. La Lidl, însă, nu s-a aplicat legea. Reprezentanții Lidl au explicat că acel client ar fi beneficiat de parcare gratuită (în primele 90 de minute) dacă făcea cumpărături între 50 de euro – 100 de euro.

Cei care cheltuie sub 50 de euro în supermarket, sunt nevoiți să-și achite timpul de staționare.

Și în Anglia, acest supermarket aplică amenzi clienților

La rândul său, Lidl Anglia aplică amenzi clienților săi. Karen Grant a mers să facă mai multe cumpărături de la un astfel de magazin din Birmingham, Anglia. A fost amendată pentru că a stat cu zece minute mai mult în parcarea supermarketului.

„Amenzi ridicole de parcare la Lidl. Pentru toți rezidenții din Bromborough care fac cumpărături la noul Lidl, să fie conștienți de ele.

Acum câteva săptămâni mi-am făcut cumpărăturile săptămânale la noul Lidl din Bromborough, am cheltuit 194,05 lire sterline și am petrecut 1 oră și 41 de minute făcând asta.

Limita de parcare se pare că este de 1 oră 30 și am primit un anunț de taxă de parcare de 90 de lire… Nu mă voi întoarce!”, a povestit ea pentru Birmingham Mail.

Atunci când a făcut publică întâmplarea petrecută la supermarket, un purtător de cuvânt al magazinului a explicat modul de funcționare al parcărilor lor și ce pot face clienții, atunci când se simt neîndreptățiți.

„Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.

În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil”, a spus reprezentantul Lidl.