Lenovo Group, cel de-al patrulea mare producator de computere, are in plan sa se extinda „agresiv” pe pietele emergente si sa isi diversifice portofoliul de produse pentru a-si majora vanzarile, potrivit lui William Amelio, CEO-ul companiei.

La inceputul acestui an Lenovo a anuntat o scadere accentuata a vanzarilor in cel de-al patrulea trimestru al anului 2008. Mai mult, compania va concedia 2.500 de angajati in cadrul unui plan de restructurare pentru a face fata scaderii cererii.

„Actualele trenduri din industrie au creat ceea ce eu numesc furtuna perfecta cu care ne confruntam acum”, a declarat William Amelio. „In acest moment facem eforturi pentru a ne repozitiona si pentru a iesi din criza economica mai puternici si mai viabili”, a mai adaugat oficialul Lenovo.

In acest moment, compania incearca sa isi diversifice operatiunile pentru a rezista in fata declinului cererii de pe piata de computere, activitatii comerciale reduse si a lipsei de produse low-cost din oferta sa.

Sursa: PC World