În partea frontală se observă schimbarea inscripționării de pe capota motorului, unde acum tronează cu litere de-o șchioapă „Discovery“, și nu Land Rover, cum se întâmpla în trecut. Motivul este simplu. Britanicii își doresc să transforme acest model într-o clasă aparte. În plus, pentru a satisface noile norme în privința poluării, inginerii au renunțat la motorul V8 de 5.0 litri, înlocuindu-l cu un V6 de 3.0 litri, care dispune și de tehnologie Start-Stop. Alături de acesta, Discovery va putea fi comandat cu deja cunoscutele propulsoare TDV6 și SDV6. Toate variantele sunt dotate cu o transmisie automată ZF cu opt trepte.

Noul motor V6 alimentat cu benzină dezvoltă 340 CP și poate propulsa masivul vehicul de la 0 la 100 km/h în 8,1 secunde. Consumul mediu anunțat de producător este de 14,1 l/100 km.

Articol publicat în Suplimentul Auto Capital care a apărut împreună cu revista Capital și cu Evenimentul Zilei pe 30 septembrie 2013.