În anul 2019 produsul ar trebui să fie scos spre vânzare pe piaţa din Marea Britanie. Acest nou produs va conţine în continuare mixul secret din 11 ierburi şi condimente al colonelului Sanders, potrivit The New York Times.

"Dezvoltarea rețetei este încă la început, așa că opțiunile pe care le explorăm în bucătăria noastră sunt încă de top secret", a declarat un purtător de cuvânt al KFC.

Prin această iniţiativă, KFC ar deveni primul mare jucător de pe piaţa internaţională de fast-food care oferă vegetarienilor o alternativă a cărnii.

În Marea britanie, unul din opt cetăţeni urmează o dietă vegetariană sau vegană. Procentul sare de 20% dacă ne raportăm la consumatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani.

Consumatorii americani au cheltuit anul trecut 698,6 milioane de dolari pe produse ce înlocuiesc carnea, în creștere cu 25,6% față de 556,3 milioane în 2012, potrivit statisticilor publicate de firma de cercetare Euromonitor International.

Cererea de astfel de produse a crescut brusc în Marea Britanie, consumatorii cheltuind 374,1 milioane de dolari în 2017, în creștere cu 56,2% față de 239,5 milioane în 2012.

Dacă noul produs va avea succes pe piaţa din Marea Britanie, acesta va fi prezent şi în alte ţări, inclusiv România.